Saturday, August 29, 2009

Will it Blend?-iPhone

video

Tengok jap..hee2 iklan jee

Sunday, August 23, 2009

Berita Baik

Salam..
Ebook Emas-Emas Yang Hilang versi update telah dibuka semula..terhad untuk 1000 pembeli sahaja.. Dapatkan sebelum kehabisan..banyak ilmu dan rahsia2 emas diturunkan..
disini..

Tuesday, August 18, 2009

Ekonomi Parah?

Salam..

Akhbar tempatan baru-baru ini mendedahkan
bahawa keadaan ekonomi kini semakin parah,
bukan akibat kemelesetan ekonomi, tetapi
adalah akibat kegagalan dalam pengurusan
kewangan peribadi.

Dan yang lebih parah, ianya melibatkan terus
kepada kakitangan kerajaan. Laporannya
adalah seperti berikut:

KUALA LUMPUR 8 Ogos - Sebahagian besar daripada 1.2 juta orang
kakitangan awam di negara ini berhutang, menyebabkan ada di
antaranya membawa pulang hanya 40 peratus sahaja daripada gaji
mereka setiap bulan.

Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan
Awam (CUEPACS), Omar Osman mendedahkan, ada dalam kalangan
kakitangan awam memperoleh pendapatan boleh guna yang sedikit,
malah ada yang mencapai tahap teruk.

''Ada kes di mana mereka yang berumur 50 tahun belum habis membayar
hutang, malah lebih teruk lagi ada yang kehabisan bayaran gratuiti
kerana menjelaskan pinjaman," katanya kepada Utusan Melayu
Mingguan, baru-baru ini.

Lihat...? satu pendedahan yang amat menakutkan..
Usia pencen sepatutnya dimanfaatkan untuk berehat
setelah penat bekerja selama ini. Bak kata orang
usia yang sepatutnya hanya menuai hasil.
Tetapi sebaliknya pula yang berlaku.

Itulah... Sepatutnya semasa tempoh bekerja manfaatkan
sepenuhnya simpanan wang anda, sebagai dana persaraan.
Malah kerajaan Malaysia telah berbesar hati menyediakan
KWSP sebagai salah satu "force saving" dalam mendidik
rakyat dalam menyimpan. Cuma masih ramai yang tidak ambil
endah akan keberkesanannya. Namun, mungkin ramai yang belum
menggunakan kelebihan ini kerana kekurangan ilmu atau mudah kata
tidak tahu apakah kelebihan KWSP yang sebenar.

Antara sebab itulah, satu ebook panduan KWSP
disediakan kepada umum. Semoga ebook sebegini akan
memberikan manfaat buat semua. Malah, pada kali ini
ianya disediakan dengan harga mampu milik.

Boleh dapatkan disini:
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=rtO7&mc=f&s=SYGhb&y=I&

Pastinya satu panduan yang memberikan satu perkongsian ilmu
yang bermanfaat untuk semua.

Friday, August 14, 2009

Emas akan turun lagi?
















Salam semua..
Harga emas hari ini menjunam dengan kuat sekali..Harap2 harganya turun lagi bulan ni supaya dapat kumpul duit untuk beli lagi...ha22..selalunya bulan-bulan akhir tahun harga akan sedikit melakukan penurunan..sama2 kita tunggu dan lihat..

Tuesday, August 11, 2009

Friday, August 7, 2009

RADIX

Salam.. semua
Mai secawan (RADIX) maju setapak lagi dengan beberapa cawangan RFC ..ya semuanya HALALAN TOYYIB..Disamping barang2 keperluan di rumah HPA juga telah membina dan akan membina HOTEL bertaraf ***** ..di seluruh negara..dan telah membuka cawangan RFC di MEKAH..Untuk berita selanjutnya layari laman web ini...anda bole join sekarang hanya Rm30.00
seumur hidup dan dapat banyak bonus dan manfaatnya..

Radix.com

Wednesday, August 5, 2009

Emas melakukan pembetulan lagi















Emas masih melakukan pembetulan setelah penat naik..
Mungkin mlm ni akan terus naik lagii...Untuk mengetahui
dengan lebih lanjut tentang harga emas,bentuk emas..emas yang macam
mana nak beli..sila ke pautan blog-blog emas banyak ilmu boleh
anda dapat kat sana..terutama blog jutawan emas ..

Tak rugi bila anda menyimpan emas nii..mulakan darii sekarang..sikit2 pun takpe.
.1/2 dinar pun boleh..janji emas..wassalam..

Tuesday, August 4, 2009

Emas naik lagi















Naik dan terus naik....takde can laa nak beli lagi nihh

GOLD in Forex















Emas hari ni melakukan retracement.(berehat).untuk menuju ke atas lagi..
naik..naik lagi

Monday, August 3, 2009

Emas dengan Forex















Adakah harga emas dunia akn terus naik ataupun turun (retracement)
dulu dan mula kenaikan semula..mengikut analisis emas akan naik ke
980++..sama2 kita tunggu..saya menggunakan demo acc mt4 dan dibantu oleh kuasa forex..
warna biru menunjukan harga akan naik lagi...

Sunday, August 2, 2009

Emas Oh Emas




























Bilalah nak dapat banyak nii...kilauan mu memukau sapa2 yang lihatmu ohhh...
Ebook Emas2 Yang Hilang tu dah ditutup..Tak tahu akan di buka bila pulak..
Sapa yang dah dapatkannya memang beruntung..lepas ni tak miss soruu dah..
Harap-harap penulis dan penerbit dapat buka semula untuk jualan..sebab kat luar sana masih ada lagi yang nak dapatkannya tapi tak sempat...
thanks